Julklappar!

Snart är jag äntligen klar med alla julklappsköp, jag har bara en kvar! Och det tror jag blir den enklast nästan :) Det skönaste är nästan att ha köpt julklappen till säcken vi ska ha imorgon. Haha, jag tror faan att min är den roligaste! Hoppas någon som uppskattar den för den, annars blir det inge roligt! ^^

Eftersom Karin var sjuk i onsdags på fotolektionen så får jag ta reservbilder att ge i julklapp, men det går nog bra ändå, dom är lite tråkiga, men det är ju jag som har gjort dem och det är det som räknas! :)  Jag köpte ramarna på Coop och stickers på Panduro för att göra dom lite mer personliga! Dom blev väldigt sööta iallafall! 


Denhär blir nog till mormor och morfar <3

Kommentarer
Postat av: jossan

ooo jag vill ha din julklapp! :D

2008-12-18 @ 19:57:07
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0