Onykter?

Det känns ganska lustigt att sitta framför datorn hemma och känna sig onykter, eller känna och känna! Jag fick en egen vinflaska att dricka till maten, och gissa om Lina slurpade i sig hela själv, shiiit! Nu måste jag lugna ner mig, jag är sådär speeedad som igår, inte kul! Jag skulle kunna springa till tåget just nu på typ 10min! HEJA HEJA LINA! Haha, jag är så himla söt när jag springer! hihi!
Jag och tobbe hade idag ett test som visade om man va hetro, homo eller bi. Det visade sig att båda va hetro och båda ville kyssa någon random blondin på tolvslaget på nyårsafton, kul! Jag ska genast gå och färga håret brunt^^ Nääärå, jag ska vara snäll! hihi. Jag känner mig så busig just nu, jag skulle typ kunna gå med på vad som helst! hihi! NEJ., nu får ag lägga av! Herre gud vad jag skriver, bara skriver och skriver :)
Min nyårsklänning har kommit Btw! hihi! den är jättefin, men jag tar kort sen när jag är sminkad och ser lite fräsch ut, haha!


Kommentarer
Postat av: JO

JAG VILL SE NYÅRSKLÄNNINGEN!!

2008-12-22 @ 20:47:14
Postat av: lisaah

ALKOLINA!

2008-12-23 @ 21:00:29
URL: http://lisaemittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0