Vad gör mig speciell?

Jag har funderat på en sak. Vad är det som gör mig speciell? Finns det inte någon annan i HELA världen som är likadan som jag.. 
Men sen efter en stunds tänkande så kom jag på det, jag kom på varför jag är speciell. Jag tror ingen annan i HELA världen är en GLUTENFRI GETBONDE! Haha, det känns bra! Att vara getbonde är i så plåkigt som det låter egentligen, det gör mig UNIK. Hur många på Tibble gymnasium har lixom 60 getter hemma och har som sommarjobb att mjölka dom för att betala sin Hultsfreds biljett, Just me! Only me..


Ledargeten Amanda <3



Ni kan verkligen inte ta kort på er själva, men jag älskar er åndå <3





Natti Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0