Kattutställning

Idag har jag, Lindelou, Estrella och Sol varit på kattutställning.. Det var superkul ;)
Alla var så duktiga och fick varsin rosett för exemplariska katter, och Lindelou blev nominerad till Best in Show, och fick därför en fiin buckla <3 Tyvärr blev han inte Best in show, men jag tycker ändå att miina sötnosar var dom sööötaste, fiinaste och vackraste missarna på heeeeela utställningen <33

Här är en bild på min vinnande Lindelou med sin buckla <3



Självklart så vill jag visa mina andra gulleungars priser också!  <33



Puss Puss från eran Lina <33




Kommentarer
Postat av: josephine

awwwh vilka fina rosetter! :D

2008-07-26 @ 22:09:58
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0