Lördag 12/7

Lördag. Igen. Veckorna på sommarlovet går så himla fort..
Snart börjar skolan igen.


Tänk att man ska börja 2:an.. Helt otroligt att tiden går så fort, det känns som jag precis började högstadiet :)
Jag är nog den ända som tycker att det ska bli lite roligt att börja skolan igen.. men inte för att få läxor, göra prov, utan för att träffa alla igen, se hur alla har förändrats.. träffa nya lärare, få nya böcker :)


Idag var jag med Fruttis (Jossan) i stan.. Hon handlade lite kläder medans jag tittade (jag har aldrig pengar).
Eftersom det är busstrejk så gick vi till Djurgården och satte oss på en bänk och pratade om Hultan.
Det är alltid mysigt att vara med henne, hon får mig att skratta tills jag dör! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0