Tisdag 15/7

Idag var jag, Fruttan, Malin, Stolpe och Sammy på allsång på skansen:) Det va jättemys <3


Vi såg försig inte så bra, eftersom det var någon idiot som höll upp en skylt "Marie 38år"... TACK!
Nästa gång så ska jag absolut stå längst fram vid stängslet!

Linisen och Stolpe i väntan på Allsången :)

Efter skansen. när vi va på väg hem.. så fick vi gratisbiljetter in till Grönan den sista timmen innan det stängde.. Så vi gick dit=) Det var mysigt när alla karusellers ljus syntes så bra..
Malin och Sammy åkte Extreme, och Malin överlevde! Tur för henne, för om hon inte hade gjort det, så hade jag blivit väldigt, väldigt ledsen =( <33


Jag älskar er, alliopa!
 
Puss Puss från eran Lina <3

Kommentarer
Postat av: josephine

haha tycker emma om smeknamnet stolpe eller!!? haha

2008-07-20 @ 23:16:34
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0