Dumma Lini

Herre gud, jag måste verkligen bli bättre på att blogga.. Jag orkar lixom inte längre.. men men!

Jag har precis kommit hem från Frutt.. Vi har tittar på film, lyssnar på Infinity för många gånger, ätit godis och sjungit kareoke! BUSKUL! Vi såg en skräckis: "The Signal" som va bra, men helt cp.. Sen såg Jossan "Brudens bäste man", medans jag hade somnat! Jag fattar inte varför jag blir så trött jämt! Men igår hade jag faktiskt en bra anledning...

Här är Infinity, lyssna och läääääär! ^^


Freeeedag:
Dagen började med Rättskunskap, då jag och Malin fick värsta impulsen. BOWLING! Det va aaaslängesen!  Så vi började smsa till massa folk och bestämmde att det blev vid 7. Vi blev 8 pers! :D Jag, Jossan, Malin, Tobbe, Sammy, Linda, Bill och Lodis! Skiitkul hade vi! Jag oh Jossan spelade mot Bill och Ludde, vi förlorade, fast jag gjorde 5 strikar! SHIT! Jag förlorade allt! Men men, huvudsaken är att man har roligt! :D

Efter det så åkte vi hem till Ludde och drack vin, jag blev rolig.. ! Som vanligt..
Sen tog vi bussen på Skarpäng för att gå på en fest, men när vi väl kommit dit, tagit av oss alla ytterkläder och satt oss ner.. Då började dom kööra ut folket! VAFAN! För Oscars (han som hade festen, och som jag dessutom "känner") mamma skulle komma hem om en kvart! Shit, det va bara att bege sig hemåt!

Malin, Sammy, Linda och Jossan åkte hem. Jag och Tobbe begav oss till våran tågstation när Bill ringer och säger att han hittat en annan fest, så dit drar jag och Tobbe! Haha, festen va hemma hos Kalle, BRATKALLE! Igen..
Synd att frutt åkte hem..
Vi stannade inte så länge, dert blev lixom lite segt.. Så jag och Tobbe gick därifrån, tog tåget och gick och la osss.
God natt! (Tobbe snarkade heeeela natten) BAJSUNGE!

Här kommer lite fina bilder från Halloweenfesten som jag lovade för 10000år sen! ;)

Linis taggar till.


Linis och frutt på Bratpaaarty ;)


Linis och Billi-Boy!


Linis och fruttis <3


Puss och Kram, Lakrisbanan <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

det får ta å bli rikti fest nästa helg! ><

2008-11-10 @ 00:04:50
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0