Tjaaat.

Heeeerrre guuuuuuud vad alla tjatar om att jag måste uppdatera min blogg! Så okej, jag får väl börja blogga igen..
men det känns fortfarande lite meningslöst eftersom deet typ inte är någon som läser den, men jag gör det för er!

Jag kom precis på varför Blondinbella tog en bloggpause,.. det var för att häärma mej! Jag har startat värsta bloggtrenden, jag känner mig riktigt stolt! :D

Eftersom jag inte har uppdaterat på länge så är det ganska många underbara händelser i mitt liv som inte har kommit med, och jag orkar inte skriva om dom nu.. så det får bli ett underhållande bildspel istället! SE OCH NJUUUT!


Folket har fyllt år.


Folket har varit på Idol.


Folket har varit på Kick-off på älskade Gransnäs.

Folket har faktiskt gjort mycket mer men glömmt att ta kort på allt det roliga!



Pussis från Linis <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0