Dagens :)

Det blir ingen dagens outfit, inte förrens jag har hittar min svarta kjol.. för nu går jag ändå bara runt i min stora lila munkjacka och en brun halsduk! Gosigt, men inte så värst snyggt. Sen min naglar har blivit aslååånga så tar det dubbelt så lång tid att skriva allt på datorn, inte bra när man ska blogga och skriva uppsatser.. men men, vad gör man inte för sina fina nagalar.. jag ska snart måla dom, så kanske det kommer en bild :)

Dagens hjälte: Haha, jag måste nästan säga mig själv faktiskt..  Neve hade glömt nycklarna och ID-kortet idag, så hon fick låna mitt skåp! hihi xD

Dagens skunk: Blir absolut Malin, svenskläraren och hobbiten Malin. "Ni ska hålla ett tal imorgon, om en pinsamhet, så ni ska få andra att skratta.. men känn ingen press, det är det övningen går ut på" Joo, jag tackar ja! Som om vi inte har annat att göra! TACK!


haha, vad har hänt med underläppen? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0