En simpel lördag

Det vart inget festande idag heller, tråkigt men ändå skönt! Så himla najjs imorse när jag och Lisa vaknade vid 11 och mådde bra. Inte så där törstig, torr och finnig som man brukar bli efter en natts festande, utan helt fina och fräscha! Vi snackade massa skit, såg 511 avsnitt av Beuty and the Geek, haha vi satt och asgaravade åt alla dumma blondier!
- Nämn två av världens kontinenter.
- Ehm, hmm.. jag tror inte jag vet vad en koninent är?
Haha, så jävlakul!

Igår hade vi det jättemysigt! Vi kollade på Transserbrian eller nått sånt, 1408 och Scream 3 imorse.. Haha guuud va vi skrek på scream! Det är inte läskig utan bara otroligt töntig men man blir så himla rädd när det kommer upp någon bakom än och sånna saker, haha! Medans vi tittade på 1408 så kollade jag upp vad ordet "floskel" betydde, eftersom jag har märkt att alla säger så men ingen vet vad det betyder, och vet ni vad det betyder? INGENTING! Det kan betyda egentlgen vad som helst! Ett asbra ord. Hörrö, du! Du är en jävlafloskel, vet du det? HAHA! Folk kommer ba: ööööhh? WHaaaat? Haha! Men men, jag hittade iallafall en asrolig hemsida: www.floskler.se där sportkommentatorerna har slängt ut sig massa dumma kommentarer när det har blivit spännande. Askul!
- Bollen rullar snabbare i nerför än uppför (golf)
- Idag står flaggan väldigt nära hålet (golf)
- Om hälften springer åt höger och andra hälften åt vänster, så stannar resten kvar i mitten (fotboll)
- Han kommer ju från Mjällby. Inte mittfältaren Johan Mjällby utan från småländska Mjällby. (fotboll)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och myst! Det blev ett Bring it on maraton med en paradisask och cola, muuuums! Jag tror att jag tycker 2:an och 4:an är bäst.. men inte säker, alla är ju asbra^^


Bring it on again <3


Paradis<3


LB på BP<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0