Fredag

Nu är det äntligen fredag igen! Det känns försäg som det precis har varit helg, men det gör absolut ingenting!
Jag och Lisa skippade foto idag för vi trodde att vi bara skulle få sitta och jobba med våra fotoalbum, men där hade vi fel.. vi hade tydligen genomgång inför nästa termins (det är ju fortfarande hösttermin) digitalafoto. Kul, det känns jättebra att missa det. NAAT! Ajaaaa...

Jag har funderat på vad jag ska göra idag, jag undrar om det blir någon pokerkväll? Hmm.. Jag undrar vilka som kommer isånnafall. Det låter ju najjs med pokerkväll, men om fruttan tänker vara hemma ikväll, eftersom hon är lite sjuk, så tror inte jag att jag ska gå heller! Det känns så ensammt utan henne på "fester"..  Det känns som om något saknas lixom, en danspartner! Min Partyprinsessa<3


FruttiLini<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0