Hemmakväll!

Det blev en hemmakväll ikväll, jag orkade inte åka någonstans.. känner mig lite trött sen igår! Det är alltid skönt att vara hemma, men det är ett sånt liv hemma heeela tiden! Elly skriker, Oscar spelar Guitar Hero, Eye of the tiger på högsta volym så hela huset skakar. Claes sover och snarkar och mamma skramlar i köket samtidigt som hon skriker på Oscar att skruva ner. Kaos. Haha, men men.. det är min famlij och jag älskar dom för det <3

Gårdagen började sämst, blev sen super, sen läskig och slutade alldelles alldells underbart! I sin helhet vart alltså kvällen perfekt:) Here comes some pic, from Lisa:









Tack för en underbar kväll:
Lisa, Jossan, Tobbe, Filip, Janko, Göte, Valentin, Max, Jakob och Rudolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0