Humörsvängningar

Fel vecka i månaden? Kanske.
Fel dag på året? Möjligtvis.

Imorse var jag supderduper glad! Kände att det kanske skulle kunna vara kul att skolan börjar, att ha någonting att göra på dagarna för att sen längta väldigt mycket till helgerna! Men nu är den känslan som bortblåst! Det känns bara som livet suger just nu! Det enda som har muntrat upp mig tillräckligt för att inte börja gråta har varit godis, hairspray och tobbes snälla ord. Tack!

Jag funderade på sommaren, den kommande och underbara sommaren. Tänk om det inte är löst? Tänk om vänskapen verkligen tar slut? Hur blir det med Hultsfred och allt vi skulle göra under sommaren? Hoppas hoppas verkligen på att det löser sig, och hoppas verkligen att sommaren kommer fort.. för jag orkar inte vänta längre. Vintern har varit så lång, och den är fortfarande inte slut! SOMMAR ÅT FOLKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0