Nice med Nice?

Låter inte som det ultimata semesterorten, men frågan man måste ställa sig är: Vad vill du få ut av resan? och Hur mycket är du villig att betala för den?
När jag svarar på frågorna så vill jag få ut: Roligt folk, bra nattliv, bra åldersgränser på sprit och mycket sol. Jag vill också att det ska bara väldigt billigt! Undra bara vad Lisa och Jossan svarar på frågorna?
Om dom svarar ungefär likadant så vet jag är bra ställe: NICE!
Party hela året, 300 soldagar/år, 16-årsgräns på sprit och inga dörrvakter till nattklubbarna, kostar 2300 flyg + hotell..
Jag skulle säga att det låter: PERFEKT!








Kommentarer
Postat av: jossan

coolt. vart har du hittat uppfigterna? :)

2009-01-18 @ 16:46:15
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill också :D !!

2009-01-20 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0