Update

Bara för att Amanda bad så snällt, naaat!
-Lina, det är bäst för dig att du uppdaterar din blogg..
hihi xD

Just nu så tittar jag på Top Model, som jag har laddat ner. hihi, jag är så busig ;)
Det är så svårt att veta vad jag ska skriva om på veckodagarna, för det händer inget roligt... funderar på om man ska ha typ "Dagens blablabla" eller nått. Kanske outfit? Hjälte? Skunk? Kanske alla tre? Hmmm, skulle faktiskt vara ganska roligt.. Måste bara lära mig att ladda kameran, jag tror faktiskt att jag ska gå och göra det nu!

Så imorgon kommer bloggens första "dagens"!
Natti Natti (Ska bara kolla på ett avsnitt till)


Kommentarer
Postat av: lisaah

haha härmapa! jag gillar dig ändå (L)

2009-01-13 @ 15:17:39
URL: http://lisaemittnamn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi vilket fint inlägg ^^

2009-01-13 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0